سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لمینت متحرک دندان سو اسمایل ترو اسمایل کامپوزیت بهمن 1401

طریقه گذاشتن لمینت متحرک دندان در خانه به چه صورته+ همراه اموزش

    نظر

لمینت دندان متحرک انواع مختلفی دارد مثل ترو اسمایل سو اسمایل و اسنپ ان امسایل Snap-On Smile نیز شناخته می شوند ، یک مدل لمینت است که نصب و استفاده از آن در خانه خیلی آسان انجام میگیرد  البته ، Snap on Smile آسان و ساده است ، اما کاربردهای محدودتری نسبت به لمینت های چند میلیونی دارد. با توجه به موارد فوق ، در این مقالهما میخواهیم در مورد این محصولات با شما بحثو نظر نماییم. لمینت دندان متحرک  ، مدلی از لمینت دندان جدید هستند که در سال 1399 وارد فروشگاهای ایران شده اند که به سرعت قابل نصب هستند . برخلاف روکش های دیگر دندان ، این مدل های لمینت ها توست خود شخص باید قالب گیری شود یعنی خمیر را نرم میکنید و درون قالب گیذارید و بعد برای خود باید دندان بسازید و حالشو ببرید

 

 

 لمینت متحرک دندان



باید بدانید که لمینت یک دندان پلاستیکی صمغی متحرک است :

Snap on Smile تفاوت های بسیار بیشتری با لمینت های چند میلونی دارد که مهمترین آن عمر کوتاه تر خواهد بود البته منتقی است عمر این محصولات کمتر باشد ولی زیر 100 تومان قیمت دارند  قیمت Snap on Smile داخل دندان پزکشی از 1 میلیون شروع می شود و تا 5 میلیون می رسد. در حال حاضر قیمت مواد کامپوزیت 500000 تا 1.4 میلیون تومان است. پس خیلی افراد توان این همه هزینه را ندارند و ناچار هتسند به لیمنت های ارازن موقت پناه بیاورند البته گزینه خوبی هم است شاید با ورد این محصولات هزینه دندان پزکی ها کاهش بیابد خدارو چی دیدیم.

 

 

 



مزایای لمینت متحرک دندان چیست:

 اگر قصد استفاده از این روکش را دارید و می خواهید این روکش دندان را بسازید ، باید از خودتان به شخصه بپرسید که فواید آنها چیه  و چرا باید از آن استفاده نمایید .عمر و دوام نسبتاً بالایی دارد استفاده مداوم و روزانه مشکلات مختلف دندان را پوشش می دهد مراحل نصب سریع و بدون دردسر قابل نصب در یک جلسه در خانه بدون تغییر در ساختار دندان بدون عوارض دائمی  و از همه مهم تر قیمت ارزان این محصول است.

 

 


لمینت دندان متحرک چه معایبی دارد:

مانند هر روش دیگری ، ورقه های پلاستیکی قابل جابجایی اشکالات خاص خود را دارند. اگر قصد دارید از هر نوع روکش استفاده کنید ، مراقب باشید. اول از همه ، مزایا ، معایب ، عوارض جانبی و برنامه های کاربردی را بررسیل. در مورد مسائل زیر ، ما به معایب لمینت های متحرک دندانپزشکی می پردازیم.عمر مفید این پوشش پایین تری دارند مقاومت کم در برابر رنگ و مواد غذایی نیستند و باید مراقب باشید رنگ غذا مثل رب دار یا قهوه زیاد روی خمیر نماند چون ممکن است کمی رنگش تغییر نمایید البته از این لمینت ها نباید 24 ساعت استفاده شود و فقط زمانی که به بیرون از خانه یا مهمانی یا جایی که میخواهید خفن باشید از این محصولات استفاده نمایید.برخلاف تصور بسیاری از افراد ، Snap Smile طول عمر کوتاهی ندارد و در صورت استفاده صحیحشود میتواند چند سالی عمر کند البته به شرط این که غذا با ان مصرف نشود البته عمر لمینت دندان همان طور که گفته شد طبیعی است کوتاه باشد چون قیمت پایینی دارد اما بسیار کار را بنداز برای انهایی است که توان هزینه های سنگین را ندارند.

 

 


مراحل نصب لمینت دندان متحرک چگونه است:

یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد این مدل لمینت بدانید نحوه استفاده از لمینت دندان متحرک است. برای نصب این لمینت بر روی دندان های خود ، باید قبل از هر کاری قالب قالب را در آب داغ قرار دهید. این باعث می شود پلاستیک چند لایه نرم شده و به راحتی روی دندان ها نصب شده و شکل بگیرد.

 مراحل نصب لمینت کامپوزیت متحرک دندان بسیار ساده است و می تواند در یک جلسه  در خانه محل کار انجام . پس از خرید لمینت  قالب گیر و خمیر مخصوص را اماده نمایید ، خمیر سفید رنگ Snap En Smile آماده و بر روی دندان های شما نصب می شود. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد ، لمینت های متحرک خانگی روش ساخت ساده ای دارند فقط کافی است خمیر را در اب کاملا جوش داده قرار دهید و بگذارید خمیر کاملا نرم شود و اماده قالب گیری خمیر باید چنان نرم باشد که به سادگی در قالب جای بگیرد وئ وقتی قالب را در دهان قرار دادید کاملا خمیر به دندان شما چفت شود البته بهتر است قبل قالب گیری دهانتان خشک باشد و اب دهانتان را خارج نمایید تا عمل قالب گیری درست انجام شود البته اگر بعد قالب گیری درست قالب نگرفته اید دوباره این عمل را تکرار نمایید چون طبیعی است بار اول نتوانید این کار را انجام دهید یادتان باشد بعد این که قالب گیری تمام شد و دنداتان را ساختید و اگر مشکل ظاهری داشت با ثقیمت و وسایلی مثل چاقر ایرادات را بر طرف نمایید.

 

 


لمینت دندان متحرک را از کجا بخریم:

لمینت های متحرک در فروگاهای  مختلف به فروش می رسند استفاده از این مدل لمینت آسان است. این لمینت را می توان به راحتی روی دندان اصلی قرار داد و هر زمان که نیاز بود از روی دندان خارج کرد.با توجه به تصاویر لمینت متحرک دندان ها و انواع کاربرد آنها می توان گفت که Snap عوارض جانبی ندارد و استفاده از آن آسان است. 

 

 


آیا لمینت دندان  هنگام خوردن یا نوشیدن مشکلی ایجاد می کند :

به طور کلی ، خوردن یا نوشیدن غذا با این پوشش مناسب نیست زیرا به Snapy Snap آسیب می رساند. البته اگر می خواهید غذای سبک و نوشیدنی های بی رنگ مانند آب بخورید. از این روکش می توان بدون مشکل استفاده کرد.


آیا محدودیتی در استفاده از لیمنت وجود دارد:

بعضی ها میگن با لمینت میتوانید همه چی بخورید بعضی ها میگن نه اما طبیعتا باید با این لمینت ها غذا مصرف نشود و سعی نمایید زمانی که به بیرون یا جایی تشریف میبرید این لمینت را استفاده نمایید و در مواقعی که نیاز نیست از دهان خارج نمایید. البته حتما این روکش را با مسواک نرم تمیز کرده و بعداً از آن استفاده کنید. در صورت ابتلا به پوسیدگی دندان ، بیماری لثه یا حتی اگر بیماری لثه فعال دارید از لمینت استفاده نکنید.لمینت های متحرک یکی از مدل های جدید لمینت های دندانی است که شباهت زیادی به کامپوزیت ها دارد.